Kid Cudi Re-Joins Twitter as @Wizardcud

This morning Dot Da Genius tweeted that something was to come later today. That something is the news that Cudi is back on twitter again. His new twitter account is @WizardCud so make sure to follow him.

Share This Post

  • Sander V.

    Yey!

  • Pingback: Tweets that mention Kid Cudi Re-Joins Twitter as @Wizardcud - Dat New ‘Cudi’ -- Topsy.com

  • cudis_natrualbeauty

    WOW!! im glad cud’s back cause im tired of the fakes!!

  • Dillon Kirk

    i really wish he would talk back to me.. he is such a huge influence on the dude i am today. haha. but still he it is fuckin tight he is back online.

  • therager21

    dose of dopeness will be on the wizard album!

  • reefer

    holy shit! im gonna make a twitter just to follow cudi :)

  • Pingback: KiD CuDI Announces New Mixtape & Album | HipHop-N-More

  • Pingback: The Young Kingz Daily 2.0 » Blog Archive » KiD CuDi Preps Release For Rock Album & New Mixtape

  • Pingback: Wale Disses KiD CuDi Via Twitter, Claims It Was Hacked | Good Music All Day

  • Mario Cordova

    Hey Cudi just wanna say that im a huge fan I appreciate your talent and how you do u… I actually got a tattoo for one of your songs Up Up and Away if your reply back I’ll send you a picture of it my tattoo artist did a Nasty job( Hella Tight) she never heard the song before after i got it done I MADE her listen to it and she was hella digging it just wanna say before listening to your art I really didnt know who I was at the time I was into the BAY RAP thing for awhile but just you change my whole input on music I could really feel your music everytime i hear a new one of your cuts it gives me goose bumps and all my fam is digging you just cause I kept on playing your stuff I still do to this day. Im a huge pothead and thats why I got the Tat but right now i’m trying to stop and focus on other things in life but all i gotta do is look at my tat and realized just be UP UP AND AWAY for anything I do and who cares if you get judge by others just do you, I’ve done Shrooms, Popped E, and your stuff just relates to me on a whole different level thank you for doing you and keep the Art coming
    Much respect for Mario aka Yio from the big 801 Salt Lake City.

  • Jack

    Where you in san fran today? swear to god i saw you on 24th st